Portfolio

Programy telewizyjne

#

F jak Franczyza


W programie "F jak Franczyza" przedstawiamy państwu sposób, jak inwestując większe lub mniejsze pieniądze, zyskać nie tylko logo znanej firmy, ale i know-how - czyli wiedzę i umiejętności. Mając to wszystko, zwiększa się pewność, że firma przetrwa, nie tylko 10 ale i więcej lat. Każdy odcinek, to przedstawienie kolejnej marki, informacje o tym, jak przystąpić do systemu franczyzowego, kto może, czego oczekuje franczyzodawca, jakie trzeba mieć pieniądze, by zainwestować w znane logo.


#

Raport 2012


Program porusza temat Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie, który pojawia się coraz częściej w rozmowach polityków, ekonomistów, sportowców jak i zwykłych ludzi. Rozmawialiśmy i chcemy nadal rozmawiać z ekspertami, osobami, które bezpośrednio są odpowiedzialne za nasze przygotowania. Spotykamy się z organizatorami, osobami odpowiedzialnymi za stan przygotowań, ja również z tymi, którzy Euro chcą wykorzystać biznesowo. Pokazujemy gdzie można zarobić, jak można zarobić, co można, a czego nie należy robić.

#

Agrotydzień


W każdym odcinku, wraz z ekspertami BGŻ sprawdzamy trendy w polskim rolnictwie. Jak zmieniają się ceny mięsa, ile mleka wyprodukowano w minionym tygodniu, czy zbiory zbóż w tym roku będą odpowiednio wielkie, do potrzeb rynku? Na każde pytanie znajdujemy odpowiedź, obserwujemy trendy, szukamy rozwiązań dla gospodarstw rolnych.